Wavrik Gábor az új SSC üzletág vezetője

Az SSC-k (a rövidítés a Shared Service Centre kifejezést takarja) nagy multinacionális cégek olyan leányvállalatai, amelyekben egy helyről végeznek bizonyos tevékenységeket az összes többi leányvállalatnak. Például több olyan világcég van, amely könyvelését Budapesten végzi egy szakember gárda az összes leányvállalatra.

A Neosys az új SSC üzletággal a becslések szerint egy Magyarországon 40 ezer főt foglalkoztató ágazatot céloz meg.

Wavrik Gábor a Price Waterhouse-nál kezdte karrierjét 1991-ben, majd a bankszférában dolgozott közel tíz évet, ügyvezető igazgatóként az ING Bankban és a K&H Bankban. 2003 óta dolgozik az SSC ágazatban, először a Diageo-nál, ahol vezető szerepet játszott Európa legnagyobb treasury SSC-jének felépítésében, később a Vodafone SSC-jében, ahol a 130 fős számviteli területet irányította. 2006-ban végzett „coach the coach / leadership” képzést, azóta rendszeresen mentorál, coach-ol, illetve oktat. Szabadidejében újságot szerkeszt és fotózik.

„25 évet töltöttem nagyrészt multinacionális cégekben, végigjártam a ranglétrát, az utolsó közel 18 évben felsővezetőként dolgoztam. Pár éve fogalmazódott meg bennem, hogy a piacon nagy hiány van SSC képzés terén, miközben az ágazat prosperál. Több éves munkával kidolgoztam egy SSC oktató programot, ami 25 modulból áll és kifejezetten az SSC-ben dolgozó fiataloknak szól. Egy tanácsadó cégben dolgozni viszonylag új terep lesz számomra, ugyanakkor az SSC képzésben maximálisan tudom majd eddigi tapasztalataimat kamatoztatni. A Neosyst azért kerestem meg, mert hallottam az itt dolgozók professzionalizmusáról és a jó légkörről. Úgy érzem, tovább tudok majd itt fejlődni.” – mondta el Wavrik Gábor.

„Nagyon örülünk és nagy reményeket fűzünk Gáborhoz, akinek személyében egy igazi SSC nagyágyú csatlakozott a Neosyshez. Úgy gondoljuk, hogy az általa képviselt SSC tudás igazi kuriózum lesz a képzési piacon” – tette hozzá Szmejkál Szabolcs ügyvezető partner.

 

Related Posts